nieuw forum Zwarte Woud

  • Patries

    Hallo,

    op www.zwartewoud-vakantie.nl is er een nieuw forum gestart over het Zwarte Woud. Berichtjes, reacties, tips en ook foto's zijn welkom.

    Hier kom je direct in het forum:http://www.zwartewoud-vakantie.nl/forum.html

    Meldt je ook aan voor de nieuwsbrief. Er zijn altijd weer leuke nieuwe onderwerpen. Bovendien kun je op zwartewoud-vakantie.nl veel accommodaties vinden voor een leuke prijs.

  • monic flores van der leur

    hallo,

    als nederlandse kan ik u in het Zwarte Woud, Hinterzarten, “ferienwohning” aanbieden.

    Mijn Homepage is www.flores.fewo.ag

    U Bent welkom met 2 volwassene en eventueel een hond.

    Ik woon al 35 jaar in Hinterzarten en ik wil er nooit meer weg…het is er fantastisch!!

    Groetjes Monic Flores

  • Hotel Landgasthof Adler

    Beste wandelaars, mountainbikers, motorrijders en natuurliefhebbers,

    Bent u op zoek naar een rustige en mooie omgeving met een schitterende natuur waar u kunt wandelen, mountainbiken, motorrijden of gewoon een lekkere vakantie doorbrengen in het Zwarte Woud?

    Dan kan ik u het Akzent Hotel Landgasthof Adler in Bernau im Schwarzwald, gelegen in het Naturpark Südschwarzwald, van harte aanbevelen.

    Hier vind u nog het Zwarte Woud met zijn rust, groene weides, veel dennebomen, mooie bloemen, kabbelende beekjes en mooie goed geprepareerde wandelpaden- en wandelroutes. Voor de mountainbikers zijn er special uitgezette routes tot aan de Feldberg. De ware motorliefhebber kan hier zijn hart ophalen. Diverse dagtochten met veel bochten en afwisselende vergezichten en wegen behoren tot de mogelijkheden.

    Akzent Hotel Landgasthof Adler ligt op 45 km van Freiburg en dicht bij de Zwitserse en Franse grens. Uitstapjes naar Colmar (FR) en Basel of Zurich (Zw) behoren tot de vele mogelijkheden.

    De kamers met douche en toilet in het hotel zijn schoon, comfortabel en sfeervol ingericht en van alle moderne gemakken voorzien. Het ontbijt en avondeten is er prima en het terras nodigt 's avonds uit om ff lekker te blijven nakletsen onder het genot van een heerlijk glas bier of een lekker wijntje. De motor en mountainbike kunnen gratis gestald worden in de afsluitbare garage. Het hotel wordt geleid door een Nederlandse familie. Kortom een aanrader!!

    Tijdens u verblijf in dit hotel krijgt u de KONUS-gästekarte waarmee u gratis gebruik kunt maken van de bus en de trein in het Zwarte Woud. Heerlijk en gemakkelijk om na bijvoorbeeld een wandeling met de bus terug te keren naar het hotel. U kunt de auto of motor laten staan en met de trein naar Freiburg of zelfs Basel te gaan.

    Bekijk nu onze herfstarrangement of het 7=5 Arrangement.

    Website: Hotel Landgasthof Adler Bernau im Schwarzwald

    Het adres:

    Hotel Landgasthof Adler

    Riggenbacher Landstraße 10

    79872 Bernau im Schwarzwald

    tel 0049 7675 929400 of een email naar: info@hotel-landgasthof-adler.de