Van Oud naar Nieuw, 7 dagen kamer, ontbijt en avondeten incl skipas voor 353,50€ per persoon

  • haus Cindy

    Van Oud naar Nieuw, 7 Dagen kamer met ontbijt, avondeten en skipas voor maar 353,50€ per persoon

    Indien men zonder avondeten wenst komt het op 227,50€ per persoon

    Periode: van 30 december 2011 tot 6 januari 2012

    Prijs inclusief: 7 overnachtingen, met ontbijtbuffet, toeristenbelasting, Hochschwarzwaldcard, skipas en avondeten ( 3 gangen menu)

    Wees er snel bij want er zijn maar enkele plaatsen meer. Dus vier oud naar Nieuw in het Zwarte woud

    Wij vieren oudejaar samen met een lekkere menu ( amuse met aperitief, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessert met wijnen en frisdranken)

    Om middernacht een glaasje cava en vuurwerk.

    voor deze avond vragen we wel een extra van 30€ per persoon want de menu is groter en alle dranken zijn dan inbegrepen.

    Wij geven ook de Hochschwarzwald- card: met deze kaart kan je meer dan 50 activiteiten gratis doen. is dus ook een skipas.

    meer info vind je op www.hochschwarzwald-card.de

    Meer info via hauscindy@telenet.be of 0049178/7100525 ( spreken Nederlands )

    Je kan ons ook terug vinden op www.vakantiebijbelgen.com, daar vind je ook onze goede waarderingen terug

  • hauscindy@telenet.be

    De plaatsen zijn allemaal ingevuld, dus geen kamers meer beschikbaar

    Wat wel nog kan is het volgende

    Kerstvakantie: heb nog plaats van 05/01/2012 tot 08/01/2012. even tussen uit na de drukke feesten, dat kan dan nog bij “Haus Cindy”

    van 05/01 tot 08/01 : voor 2 personen inclusief 3 nachten met ontbijtbuffet, avondeten ( 3 gangen menu) skipas, toeristenbelasting en de Hochschwarzwald card voor 300€

    Meer info via Hauscindy@telenet.be of +49178/7100525 spreken Nederlands

  • Bart kleinherenbrink

    Hallo,

    Graag zou ik nog van u vernemen of er nog iets mogelijk is in de periode 30-12-2011 t/m 6 of 7/1 2012 voor 2 personen.

    vriendelijke groeten Bart Kleinherenbrink

  • hauscindy@telenet.be

    Hallo Bart,

    Ik heb terug plaats vanaf 05 januari 2012. Eerder is alles volzet.

    Heb tevens de volgende aanbieding

    van 05/01/2012 tot 08/01/2012 voor 300€ inclusief voor 2 personen 3 overnachtingen met ontbijtbuffet, avondeten ( 3 gangen menu) skipas, toeristenbelasting en hochschwarzwaldkaart.

    ENKELE DAGEN MEER KAN OOK NOG STEEDS

    Moest je nog meer info wensen of vragen hebben kan je best even mail naar Hauscindy@telenet.be of bellen naar +49178/7100525

    want op deze site kom ik niet elke dag, en mijn mailbox bekijk ik elke dag.

    met vriendelijke groeten

    cindy